הובלת משרדים: היום שאחרי

משאית ההובלות זה עתה עזבה את מה שהפך להיות, בזה הרגע בדיוק, המשרד החדש שלכם. אתם מביטים עליו, ומבינים שהחזרה לשגרת העבודה תיאלץ להמתין מספר ימים – ולו מכיוון שנדרש להשקיע מאמצים רבים בארגון המשרד. אנחנו באירית הובלות לא משאירים אתכם להתמודד לבד עם המצב החדש. הנה מספר דגשים שיוכלו לעזור לכם לחזור במהרה לשגרה.

חלוקת תפקידים

אם הקשבתם לעצתנו ודאגתם מבעוד מועד לארגן את הארגזים על פי סוגם, או על פי ייעודם, החיים שלכם הופכים להיות פשוטים הרבה יותר. ועדיין, בין אם עשיתם זאת ובין אם לא, ברור שחלוקת תפקידים נכונה בין הגורמים השונים החולשים על המשרד יכולה רק לסייע. כמו במקרים אחרים, גם כאן היא מילת המפתח שוויון, ועזרה הדדית.

במקרים רבים, מומלץ לתת לכל עובד במשרד לארגן מחדש את האזור שלו, ולו מכיוון שבדרך זו הוא יוכל למקם את הפריטים בדיוק היכן שהוא ירצה.

קביעת סדר עדיפויות

כשזה נוגע למעבר משרדים, ברור שהשאיפה היחידה היא שההליך יסתיים מוקדם ככל האפשר, כך שניתן יהיה לחזור במהרה לשגרת העבודה. אלא שרומא לא נבנתה ביום אחד, וכך גם המשרדים השונים. ברור שיידרשו שבועות, ואולי אפילו חודשים, עד שהמשרד יאורגן באופן מוחלט.

אז מה עושים? פשוט מאד. מארגנים תחילה את הדברים הדחופים ביותר, אלא שיאפשרו להמשיך ולעבוד במשרד כבר בזמן הקרוב ביותר. את מוצרי החשמל ניתן למקם, ולתשתיות חייבים להתחבר מוקדם ככל האפשר. פעולות אחרות יכולות, מטבע הדברים, להמתין מעט.

הודעה ללקוחות

אחד הצעדים החשובים ביותר שיש לעשות לאחר מעבר המשרד הוא להודיע לקהל הלקוחות על השינוי. גם כאן, אפשר להעביר את ההודעה מבעוד מועד, אלא שבמצב הזה קשה להעריך בדיוק מתי המשרד יוכל לחזור ולפעול. על כל פנים, כאשר מטלפנים ללקוחות, שולחים הודעה או מפרסמים עדכון באתר האינטרנט או ברשת החברתית, מעניקים ללקוחות מידע חשוב, וכן תחושה שהם נמצאים, תמיד, במרכז תשומת הלב של המשרד.

'