הובלת חומרים רגישים

הובלת משרד אינה דבר פשוט. היא תצריך לרוב מעבר של רהיטים רבים או מוצרי חשמל למכביר, מתוך רצון ברור שלא לפגוע בסדר ובארגון המשרד. חלק מהותי בכל הובלת משרד נוגע למסמכים הרגישים שבוודאי נמצאים פה.

כאשר עוברים משרד, נדרש לשמור על כל אותם מסמכים, שערכם עשוי להגיע להון תועפות. רק חברת הובלות אמינה, דוגמת אירית הובלות, תבטיח זאת.

על החשיבות שבמסמכי המשרד

כל מי שברשותו משרד, מעניק משמעות רבה לכל אותם מסמכים וניירות. בין אם המדובר הוא במאזנים כספיים של החברה, פרטים של לקוחות, חוזי מכירה, חתימות חשובות- ברור כי נוצר צורך להעביר הכול בצורה הדיסקרטית והבטוחה ביותר. 

פגיעה או אובדן של אחד המסמכים האלה, ועל אחת כמה וכמה כולם, עלולים לפגוע בחברה מבחינה ארגונית, כלכלית או אפילו משפטית, וכן לפגוע בתדמיתו בעיני העובדים או הלקוחות.

עוד סיכון עיקרי הוא אחסנה לא נכונה של המסמך. אפילו מסמך אחד המועבר למקום לא לו עלול לגרום לנזק רב.

כך ניתן להבטיח הובלה בטוחה

אז איך ניתן למנוע פגיעה בכל אותם מסמכים חשובים? ובכן, ראשית יש לתת את הדגש על הובלה בטוחה ככל האפשר. מהבחינה הזו, אירית הובלות פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים. כל הובלה נעשית עם הציוד המתקדם ביותר, בעזרתו של כוח אדם מיומן ועומדת בכל התקנים האפשריים.

מעבר לכך, ועל מנת למנוע מקרים שבהם ניהול לא נכון של הליך ההובלה גורם לבלבול במסמכים, ניתן דגש רק לארגון נכון של החומרים: בין אם בשלבי האריזה, ההעמסה או הפריקה במען החדש. כל אלה נעשים בתיאום ובפיקוח של הלקוח: חשוב שהוא יגדיר מהם בדיוק המסמכים החשובים, וכיצד יש להעבירם.

במידת הצורך, כאשר מדובר בחומרים רגישים במיוחד, ניתנת עבור הלקוח אפשרות להפקיד מישהו מטעמו על ליווי הליך ההובלה, ובכך להסיר את הספקות, אם אלו עדיין קיימים, של הובלת המסמכים. המנהל האדמיניסטרטיבי של המשרד, במקרים רבות, הוא האדם הזה. נדרש שהוא יהיה בקיא בשיטות הארגון והתיוק של המסמכים- הן במשרד הקודם, והן כפי שרצוי שיהיו בכתובת החדשה.

'