דגשים בהובלת משרדים

הובלת משרדים היא חלק מרכזי במחזור הפעילות של כל חברה. הגם שהשאיפה הברורה היא לעשות זאת בדרך הפשוטה ביותר האפשרית, לפעמים המציאות טופחת על פנינו. פתאום, ההעברה מתארכת ומתארכת, דבר אשר פוגע במידה אנושה בשגרת העבודה שבמשרד. הדבר עלול להביא לנזק כלכלי כבד, לפגוע בתדמית העסק בעיני הלקוחות ואף להקטין את שביעות הרצון של העובדים.

כיצד ניתן למנוע את כל אלה? איך עוברים משרד בצורה החלקה ביותר? ובכן, על מנת שזה יקרה, נדרש להקפיד על מספר דגשים.

הכול מתחיל בתכנון

הובלה של משרדים מצריכה דיוק ומחשבה רבה. בשונה מבתים פרטיים אשר בהם ברור להיכן יילך כל פריט, במשרד קל מאוד להתבלבל בין מוצרי החשמל, המסמכים או החדרים השונים. על מנת למנוע אי הבנות ולהקל על אנשי חברת ההובלה, מומלץ מאד להכין שרטוט מדויק של המשרד, כפי שתרצו שיהיה בעתיד הקרוב. רצוי לחלק את הפריטים לארגזים, ולסמן להיכן מיועד כל ארגז בדיוק.

כאשר עוברים משרד, לוח הזמנים חשוב עד מאוד. כדי לצמצם את הפגיעה בפעילות השוטפת, מומלץ להעמיד מראש יעדים, ולהשתדל לעמוד בהם כמה שיותר. נדרש ליידע את כל הנוגעים בדבר, החל מהעובדים ועד לאנשי הביטחון של הבניין החדש.

כך שומרים על בטיחות

הקמה של משרד מצריכה, כמעט תמיד, בזבוז של כספים רבים. מכשירי החשמל, הריהוט המשרדי- כל אלה מיועדים להרשים את הלקוחות, וכן ליצור סביבת עבודה חמה ונעימה. לא פעם, הדבר מתבטא גם במחיר הפריטים הללו. ברור כי יש להשקיע בכל פריט אם רוצים שהוא ישפר את תדמית המשרד.

הדבר מעניק משנה חשיבות להקפדה על הובלה בטוחה. רצוי מאד ליידע את אנשי חברת ההובלה על הפריטים הרגישים יותר, בין אם מבחינת סיכונים, מיקום בחבילה הכוללת או כל דבר אחר.

אנשי חברת ההובלה, מצידם, ינקטו גם הם בשלל אמצעי זהירות- בין אם המדובר הוא בקשירה של הציוד המשרדי והרהיטים, סידור הפריטים באופן הבטוח ביותר על גבי משאית ההובלה וכן הלאה.

סוגיית הביטוח

מטבע הדברים, הרי שכל נזק לציוד המשרדי עלול לטמון בחובו הוצאות כספיות שאינן מבוטלות כלל וכלל. על מנת למנוע זאת, מומלץ מאד לבחור בחברת הובלות אשר מציעה, כדבר ראשון, ביטוח על כל הפריטים במהלך ההובלה. אירית הובלות, אשר מתמחה גם בהובלות משרדים, מאפשרת זאת מבלי לייקר את מחיר ההובלה.


'